Waar vind ik hulp als (ex)partner van een gedetineerde?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet niet wat voor hulp je zoekt, maar in eerste instantie denk ik aan maatschappelijk werk of de sociale dienst. het is afhankelijk waar je hulp voor nodig hebt.

Het beste antwoord

Als het om praktische, financieel/administratieve zaken gaat, kun je contact opnemen met de Administratieve Hulp Achterblijvers (zie bron). Dat is opgericht door de echtgenote van een gedetineerde. Zij heeft inmiddels een netwerk opgebouwd van vrouwen die in dezelfde omstandigheden verkeren of verkeerden. Wanneer je vooral op zoek bent naar 'lotgenoten' met wie je van gedachten kunt wisselen, kan zij je dus misschien ook verder helpen. Een oriënterend gesprek is gratis, daarna moet je voor de diensten betalen.

In de tweede bron vind je nog een aantal praktische adviezen.

Sterkte en succes!
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mooi antwoord +