Vanaf welke tijd zijn cafés in Eindhoven open met oudjaarsavond?

We willen met een paar vriendinnen oud en nieuw in Eindhoven vieren, bij iemand thuis is geen optie. Ik kan alleen nergens vinden vanaf hoe laat de cafés e.d. open zijn. Alleen dat je voor sommige dingen een kaartje moet hebben en dat dat pas vanaf half 1 toegankelijk is. Aangezien sommige met het ov moeten komen en dat maar tot +/- 8 uur rijdt, wil ik graag weten of we ook ergens voor half 1 's nachts terecht kunnen om het nieuwe jaar in te luiden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Op het Stratumseind is genoeg open.
Ga bijvoorbeeld naar 'T Lempke!
Oudjaarsavondarrangement:

Van 21.00u tot 0.00u - € 25

Inclusief: - Bier (Brand & Heineken), wijn, frisdranken & mixdranken
- Feestelijke hapjes
- Om 0.00u Champagne, oliebollen & natuurlijk vuurwerk!

Na 0.00u vrij entree.

http://lempke.nl/Home

http://www.facebook.com/pages/Caf%C3%A9-t-Lempke/163810230338122
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat zal niet gaan lukken, de cafe's zijn wel open, maar het zijn allemaal gesloten feesten, waar de kaartverkoop al enige tijd gesloten zijn, na half 1 word het makkelijker, maar pas na 3 uur kan je vrijwel overal terecht. Aantal jaren geleden zelf geweest en tegen hetzelfde probleem aangelopen, wat je wel kan doen, is een hotel boeken en wachten totdat de kroegen voor iedereen open zijn, de hotels buiten het centrum zitten niet vol.
www.campanile.com/Hotel-Eindhoven