Welk aandeel kan ik nu het beste kopen en is volgend jaar juni heel erg gegroeid?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Haha, dat ga ik jou niet vertellen...
ronron1212
11 jaar geleden
als we dat weten koopt iedereen ze.
ItisILeClerc
11 jaar geleden
hou deze vraag open, volgend jaar juni ga ik het je vertellen

Antwoorden (1)

Tja, elke belegger heeft zo zijn gedachten en verwachtingen, maar er is niemand die het echt weet natuurlijk. Je zou ook eens naar zilver kunnen kijken. Dat begint echt op te raken in de wereld, en vandaag of morgen (kan ook over 5 of 10 jaar zijn) krijgt iedereen dat ineens in de gaten en gaat de prijs door het plafond.
En zelfs al zou dat je te lang duren, de zilverprijs staat in verhouding tot goud op een historisch dieptepunt momenteel.