Waarom probeert de rebelse GeenStijl het zelfde doel na te jagen als het huidige mediacircus?

In de filmpjes vindt Rutger het heel belangrijk wat anderen verdienen en zegt hij dat hij dat ook wel wil. Zo rebels zijn Veronica en BNN ook geweest maar uiteindelijk wordt het allemaal vage troep. Eerst populair afzetten en daarna profiteren.Wie trapt daar nu nog in?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

eigenlijk geef je het antwoord zelf al, om je te profileren moet je 'anders' zijn, als het doel eenmaal bereikt is ga je op in de massa.
Ik denk dat GeenStijl hierin geen uitzondering zal zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Geen Stijl probeert juist aan te geven dat er van alles mis is met het huidige publieke bestel. Dat doen ze op een mooie manier: door er zelf in te gaan. Er wordt heel veel geld gegeven aan alle publieke omroepen. Geenstijl wil dat ook, daar draaien ze niet omheen. Ze zijn gewoon vooral ontevreden met het huidige aanbod. Al het geld gaat nu naar overwegend links gekleurde omroepen.
En ik geef ze een kans. Als ze het niveau van www.geenstijl.nl halen, ben ik erg tevreden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je de doelsteling goed leest die geenstijl zelf geeft is het uiteindelijke doel het opblazen van het huidige bestel.
En dat kan ik alleen maar toejuichen want alle omroepen zijn zowat ingeslapen en gaan gewoon zelfvoldaan hun gangetje.
Misschien maar goed dat ze eens wakker geschud worden en er duidelijk gemaakt word dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is