Waar kan ik gekleurde duct-tape kopen? Of een rol van een gelijk merk?

Bij de bouwmarkt verkopen ze alleen de grijze duct-tape of iets van een gelijksoortig merk, bij de supermarkt koop je je alleen verpakkingstape, maar waar in ons land kan je gekleurde duct-tape kopen? In Amerika zijn er rekken vol met verschillende kleuren en motieven, maar in ons land bijna alleen maar grijze?

Iemand enig idee?

Toegevoegd na 59 seconden:
Bij voorkeur een winkel, GEEN webwinkel!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (3)

In een andere Doe-Het-Zelf zaak zoals Hubo etc.
Heuts Automaterialen heeft ze ook, Gelegen in Limburg & Brabant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb dat laatst bij de action gezien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed idee.... Blijvend in het assortiment?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geen idee, dat is bij de action altijd de vraag ?!
Jij zoekt denk ik Gaffa tape. dat is de tape die profs gebruiken in theater, politie etc. Heb even gezocht, afhalen kan hier ook geloof ik. Weet niet of ze een winkel hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, Ducttape bestaat ook in hippe kleurtjes, zoals roze en paars. Gaffatape is ook aanzienlijk duurder, dat ik toch liever voor de Ducttape kies.