Hoe kom ik als organisatie in aanmerking voor ondersteunt van Lotto?

Er zijn veel org die door Lotto ondersteund worden om hun doelen te realiseren.ons doel is O.a initiatieven te ondersteunen en probleemgevallen tegemoet te komen. Dit willen wij uitbreiden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MissBiggie
11 jaar geleden
Met deze summiere informatie niet gauw ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je zegt klinkt mooi maar zegt niks.

Antwoorden (1)

Op hun website staat het volgende:

Kan ik, als goed doel, ook aanspraak maken op een bijdrage?

Nee, dit met als reden dat De Lotto als Stichting statutair verplicht is gelden te werven voor een wettelijk vastgesteld aantal goede doelen. Dit wordt door het Ministerie van Justitie vastgesteld. De Lotto stelt in principe zelf geen gelden beschikbaar voor andere projecten of goede doelen. Alle opbrengsten van de diverse kansspelen worden beheerd en verdeeld door wettelijk vastgestelde goede doelen.

en anders kan je altijd nog contact met hen opnemen:

Klantenservice

Tel: 0800-1501

Bezoekadres

De Lotto (stichting de Nationale Sporttotalisator)
Laan van Hoornwijck 55
2289 DG Rijswijk
KvK: 41151075