bestaat er een eierkoker die ongeveer 100 € kost?

Een goede vriendin van me zei gisteren dat ze van haar vriend een gietijzeren kookpot gekregen had, met daarbij een eierkoker van Nova. Die eierkoker had de winkel gratis bij de gietijzeren kookpot bijgegeven
Nu staat er een prijs op die eierkoker : 99 €. De winkelbediende in kwestie zei dat het effectief de prijs was...en dus een supergeschenk.
Mijn vriendin en ik hebben al internet afgezocht, maar vinden geen eierkoker aan die prijs. Dus we vermoeden dat de verkoper in kwestie toch wat gelogen heeft. Of is er een eierkoker van Nova die tegen die prijs verkocht wordt? Het is maar : ze willen gaan trouwen en daar dan hun huwelijkslijst kiezen, dus het is toch belangrijk dat ze hier een eerlijke zaakvoerder kiezen.
BTW : Persoonlijk vond ik de gietijzeren kookpot ook erg duur (de prijs stond er ook nog op:)).
Ik heb enkele jaren terug net dezelfde gekocht voor ongeveer de helft van de prijs. Nu kan het best wel duurder geworden zijn, maar een verdubbeling van prijs lijkt me toch kras. De vriend van mijn vriendin beaamde dat de prijs hoog was, maar ook dat de winkel een goede naam had en als je er dan die dure eierkoker erbij krijgt...

11 jaar geleden

Het beste antwoord

heb even op het internet gekeken maar de prijs van de eierkoker zijn er vanaf 14.95 tot 20 euro
dus denk dat je wordt besodemietert

http://www.besteproduct.nl/Nova_Eierkokers.html