Geen idee wat de hoogvliet is maar het zal ongetwijfeld minium jeugdloon zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoogvliet is een supermarkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom 'ongetwijfeld'?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarom zou een werkgever meer betalen dan noodzakelijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9 van de 10 supermarkten betalen veel meer dan het minimumloon, het is dus niet zo ''ongetwijfeld'' als je denkt.
Met een bijbaan in de supermarkt verdien je doorgaans het minimum jeugdloon. Maar naarmate je er langer werkt, stijgt je loon. Er zijn namelijk "ervaringsschalen" ingevoerd in de nieuwe CAO. Dus hoe meer ervaring, hoe hoger je salaris. Zo kan een jongere van 17 jaar met een ruime ervaring meer verdienen dan een nieuwe medewerker van 20 jaar zonder ervaring.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat preciezer staat het hier: http://www.cnvdienstenbond.nl/nieuwsbericht/goede-verbetering-voor-jongere-medewerkers-supermarkt/ overigens is dat alleen maar nog meer reden om contracten niet te verlengen, na een jaar of 2 vlieg je er gewoon uit en nemen ze weer een goedkopere 15 jarige.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn ervaring is dat supermarkten meer dan het minimumloon geven ;)