Ik heb al een jaar lang problemen met Post.nl. Waar kan ik het beste een klacht indienen?

Ik heb al zeker 20 klachten bij Post.nl ingediend. Ik krijg ook steeds een reactie van hun en ze beloven steeds het probleem op te lossen. Ze nemen ook allerlei maatregelen, behalve de goede: De postbode ontslaan.
Ik ben het zo verschrikkelijk zat dat ik nu ergens een klacht over Post.nl wil indienen
Ik moet erbij zeggen dat de postbezorging altijd op bepaalde (dezelfde) dagen misgaat wat zij ook weten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt misschien een klacht indienen bij de onafhankelijke Post en Telecom Autoriteit (OPTA)

Toegevoegd na 2 minuten:
Bent u een consument?

Dan kunt u bellen naar 088 - 070 70 70 (5 dagen per week van 8.30-17.30u, nationaal tarief). U kunt hier klagen, vragen en tips geven aan OPTA, de Consumentenautoriteit en de NMa. U kunt ConsuWijzer ook vinden op www.consuwijzer.nl. U kunt via de site ook een e-mail sturen of een brief schrijven aan ConsuWijzer, Postbus 1031, 2260 BA, Leidschendam.