Waar vind ik een digitale cadeaubon?

Voor een studente die bijles aan mijn dochter heeft gegeven en waarvan ik alleen een mailadres heb, zoek ik een digitale cadeaubon, zodat ik deze aan haar kan mailen.

Hoewel verzenden natuurlijk leuker is, lijkt me dit een goed alternatief.

Ik vind alleen de Bol.com bon. De rest is wel digitaal aan te vragen, maar moet toch per post worden verzonden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is er mis met de bol.com bon?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verder zou ik wel oppassen, straks verdwijnt jouw mailtje in haar spambox ofzo. Hoe kun je alleen een mailadres hebben van iemand die je dochter bijles geeft, weet je dan helemaal niets anders van haar en zie je haar nooit meer? Kun je haar niet vragen even langs te komen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil het bedrag ook niet al te groot maken en wat kan je daar dan mee bij Bol? Omdat we via mail, telefoon en persoonlijk contact hebben gehad, hebben we geen huisadres. Ik wil het graag als verrassing mailen en wil dus niet om haar adres vragen. Ze spraken altijd af in de bibliotheek, heel handig hoor. Mijn dochter kan altijd nog ff whatsappen dat we iets gestuurd hebben. Voor de zekerheid.
Had niet aan de spammap gedacht. Dus bedankt voor de tip.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij bol.com kun je boeken, cd's, dvd's, computerspellen, speelgoed en spelletjes en nog veel en veel en veel meer kopen! Ideaal dus!

Het beste antwoord

E-bon of Webshopgiftcard
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Dit zocht ik inderdaad. Als je de juiste zoekterm maar weet.
Op cadeaubon digitaal kwam ik niet zover. Veel keuze zeg.
Ik ga het gelijk ff regelen. :)

Andere antwoorden (3)

Je kan bij Primera heel veel kadobonnen kopen (contant), waarbij je de waarde zelf kan bepalen en op Internet kan activeren. Een ervan is de 3V-kaart/bon die ik ook wel eens gebruik:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Als ik het goed begrijp krijg je een fysieke card die je via internet kan activeren.
Maar ik heb haar adres niet en dus kan ik de kaart niet opsturen. Ik zoek dus iets dat ik per mail kan verzenden.
Douglas heeft sinds korte tijd de last-minute cadeaubon! Die kan via internet verzonden en geprint worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.douglas.nl/douglas/index_Suchergebnis.html
Via cadeaubon.nl kun je online e-vouchers bestellen