Ze zeggen dat iedereen een dubbelganger heeft, hoe zit dat dan met een tweeling?

Hebben beide van de tweeling dan een dubbelganger? Of zijn ze dat van elkaar al?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

een dubbelganger is alleen een uiterlijke toevalligheid.
Tweelingen kunnen dus ook een dubbelganger hebben maar je moet wel goed zoeken..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ieder mens is genetisch uniek, behalve een-eiige tweelingen.

De enige met dubbelgangers zijn dus die tweelingen. Voor de rest wordt het wel gezegd, maar is het genetisch simpelweg niet hard te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Niet te veel luisteren naar wat 'ze' zeggen, dit is gewoon niet waar. Natuurlijk kunnen er wel mensen op de aarde rondlopen die op je lijken, maar 'n echte dubbelganger? Nee hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Dan kan ik alleen maar zeggen dat niet iedereen een dubbelganger heeft, dat kan dan toch niet anders...

Een tweeling heeft niets meer met elkaar te maken, dat ze a) bijna dezelfde genen hebben en b) toevallig op ongeveer dezelfde tijd geboren zijn, meer niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie weet of ze zijn het gewoon van elkaar maar denk het wel