Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat voor soort kogelwerend vest is dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
963
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
van de Politie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet zo bijdehand politie is geen soort of merk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag dan naar het merk, niet naar een soort!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een soort is toch geen politie!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jawel
Het is een politievest
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ben je trouwens van plan met een brandweerhelm en een kogelwerend vest?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
leuk dat je dat vraagt freek, ik ben al een lange tijd bezig met een project van alle info die ik heb maak ik een website. En ook leuk dat je hier alleen komt om commentaar te geven! Zal ik volgende keer ook bij jou doen :) haha meneertje die piloot wilt worden gaat JOU nooit lukken ")

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het materiaal is : kevlar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het EURO 2000/1 kogelwerend vest, met klasse 1 (NPN) bescherming wordt alleen verkocht aan vts Politie Nederland. TBM levert deze vesten al geruime tijd ten behoeve van de Nederlandse politie. Het EURO 2000/1 vest voldoet ruimschoots aan de strenge eisen die gesteld zijn door vts Politie Nederland. Dit vest heeft zeer goede draageigenschappen en is zeer geschikt om boven de kleding te worden gedragen. Het EURO 2000/1 vest is verkrijgbaar in verschillende maten voor zowel heren als dames en kunnen worden “geup-grade” met ballistische platen in elke vorm en beschermings klasse.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding