Mag een Royalty-zwangerschap als feit gesteld worden als het niet officieel is aangekondigd ?

Vanmorgen in de wachtkamer van mijn (Duitse) huisarts - zat er weinig anders op dan Duitse roddelblaadjes lezen. Buiten de wachtkamer van de huisarts hou ik me niet bezig met roddelnieuws, dus het verbaasde me nogal in meerdere van die (recente) blaadjes te lezen dat Maxima (die in vrijwel elk nummer van elk Duits roddelblaadje staat) opnieuw zwanger is. niet 'zou zijn' of 'kan zijn', nee. IS.

Het werd niet als speculatie maar als feit voorgesteld, en zelfs dat het dit keer om een zoon zou gaan.

Voor de gein geprobeerd hier iets over te vinden om Internet, maar ik vind alleen (oude) roddels. Mag een blad zo stellig als feit opvoeren dat iemand zwanger is of zou zijn, zonder dat daar een officiele aankondiging of bevestiging van gedaan is ?

(Of is het gewoon waar en heb ik weer eens wat 'gemist' en kan ik het domweg niet vinden ? ;) )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Nee, al loopt ze met een toeter van hier tot Tokio, pas als de RVD bekend maakt, dat ze zwanger is, dan pas is ze officieel zwanger en niet eerder!

Toegevoegd na 31 minuten:
Hier in Istanbul is ze iig nog superslank
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou ik dus ook denken ...... daarom vroeg ik me af of dat nu mag, of dat ik nu gek ben, of dat ik iets heb gemist. Maar niks gemist dus ? Precies het type info dat je verwacht in dergelijke blaadjes (i.e. bullshit). Misschien zijn de regels in Duitsland voor roddeljournalistiek anders ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mogelijk heb je een woord in het artikel gemist, waardor de de hele zaak hypothetisch wordt, of hopen ze een reactie van officiele Nederlandse zijde uit te lokken, wat zich dan weer weerspiegelt in de oplage van het bladin kwestie?
Of nog een derde mogelijkheid, was het soms een jaren oud blad? Dat overkomt je nog wel eens in wachtkamers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, de datum is het eerst wat ik heb gecheckt ; splinternieuw. Ben benieuwd ;over twee weken moet ik weer bij de huisarts zijn ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hou ons op de hoogte! ;-)))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent toch niet over tijd Marleen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ?? Joh, al jaaaaren ;)
Nee, mijn dochter had weer eens een knie-ongelukje met gym ; bleek een gescheurde meniscus. En nu blijkt ze dus een lichte vorm van heupdysplasie te hebben, waardoor al die voet- en knieproblemen wel eens ontstaan zouden kunnen zijn, dus doorverwezen naar de orthopeed. Affijn, we zijn nog wel even aan het dokteren / roddelblaadjes lezen dus ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft iig één positieve bijwerking; je Duits wordt steeds beter.
En sterkte en beterschap voor je dochter!

Andere antwoorden (3)

Het is gewoon niet waar. En zodra de koninklijke familie met dit artikel geconfronteerd wordt zullen ze de uitgever ervan een proces aandoen. De rijksvoorlichtingsdienst laat waarheden over het Nederlandse koningshuis weten. Roddeljournalisten hebben geen rechten om leugens te verspreiden. Het is schandalig!
Amadea
11 jaar geleden
Dat is nu juist het gegeven van roddelbladen onzin vertellen en zolang het niet beledigd is naar het koninklijk huis of er foto's bijstaan die te veel laten zien mag dat en verkoopt het ook goed.
ronron1212
11 jaar geleden
Als eerste kan ik je vertellen dat je niets gemist hebt.

Als tweede; een buitenlands roddelblad kan dit gerust publiceren, wie houdt ze tegen?

Een rechtszaak om zo iets starten in Duitsland heeft totaal geen zin en brengt alleen maar geld in het laadje voor het roddelblad, zoals je weet hebben die roddelbladen een behoorlijke macht, denk maar is aan Lady Di.