is er wachttijd (dagen) voor het aanvragen van eenuittreksen burgerlijke stand?

Dringende vraag! ik kan het namelijk niet vinden... ALs je een uittreksel nodig hebt van de burgerlijke stand, krijg je die dan gelijk mee of zijn daar wachtdagen voor net zoals bij een ID kaart verklaring van goed gedrag?

Blijk er morgen 1 nodig te hebben en ik lig ervan wakker...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Op het gemeentehuis kunt u het uittreksel direct meekrijgen. Let wel dat u bij de gemeente moet zijn, waar de gebeurtenis, waarover het uitreksel gaat, heeft plaatsgevonden.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij kreeg ik die van mij meteen mee een paar jaar geleden. Ik kon er op wachten. Die hoeven ze maar uit te printen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals al eerder beschreven moet je naar de gemeente gaan waar de gebeurtenis heeft plaatsgevonden , je krijg hem direct mee inderdaad een kwestie van printen, let op zitten wel kosten aan van: €11.30 verschild overigens per gemeente maar de meeste hanteren dit bedrag!