Voor wat staat de afkorting ykk die bijna op elke rits te vinden is?

İk had ooit ergens gelezen dat er op 96% van alle ritsen op de wereld YKK staat. Nou vraag ik me af voor wat het staat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

YKK-groep

Gesticht

Nihonbashi , Tokyo , Japan , 1936

Hoofdkwartier
Japan
Winst
JPY 3.828 miljoen (2010) [1]

Totaal activa

JPY 689,593 miljoen (2010) [1]

Website
www.ykk.com

Close up van een YKK rits aan de blauwe spijkerbroek
De YKK-groep (YKK Waikeikei Gurūpu ? ) is een Japanse groep van industriële bedrijven. Als 's werelds grootste rits / zip fabrikant, YKK-groep is het meest bekend voor het maken van ritsen, maar het produceert ook andere bevestigingsartikelen, architectonische en industriële machines.

De initialen staan ​​voor Yoshida YKK Kogyo Kabushiki Kaisha (吉田工业株式会社 ? ), Yoshida Manufacturing Corporation. Meer dan 90% van alle ritsen in de wereld zijn gemaakt in meer dan 206 YKK faciliteiten in 68 landen over de hele wereld, met de grootste fabriek in Georgia , Verenigde Staten, die meer dan 7 miljoen ritsen per dag produceert. [2]

YKK beweert de eerste te zijn rits / zip bedrijf om milieubeschermende maatregelen te bevorderen. YKK ontwikkelde een lijn van "milieuvriendelijke ritsen", na filosofie van het bedrijf "de cyclus van de goedheid ', wat betekent dat een bloeit als een voordeel voor anderen maakt.

Aub ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is de naam van de grootste fabrikant van Ritssluitingen ter wereld.

http://www.ykk.nl/
http://nl.wikipedia.org/wiki/YKK_Groep