Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang is binnelandse post onderweg ?

Ik heb iets besteld op marktplaats en wou graag weten waneer ik dit Zal ontvangen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
35.7K
Ritsuka
11 jaar geleden
Is maar de vraag welke pakketdienst gebruikt word, PostNL, DHL, UPS.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Over het algemeen moet het er de volgende werkdag zijn als het door de brievenbus kan. Dus vrijdag na de buslichting op de bus is maandag bezorging. Vrijdag voor de buslichting is zaterdag bezorging.

Pakket bezorging is niet op maandag (dus als het niet door de brievenbus kan).

Soms komt het een dagje later.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het door de brievenbus kan en het is gisteren voor de lichting van de post op de bus gegaan, dan zegt PostNL dat het vandaag zou binnenkomen.
Dat gebeurt in veel gevallen ook, maar lang niet in alle gevallen. Er zijn poststukken van mij meer dan een week onderweg geweest.

Als het een pakketje betreft en het is afgegeven bij een postkantoor, dan heeft de verzender een track&trace code gekregen, als hij/zij jou deze mailt, dan kun je zelf online zien wanneer het pakket bij jou bezorgd zou worden (meestal een dag later).

Betreft het een pakket, dan heeft de verzender ook nog de mogelijkheid gebruik te maken van een ander bedrijf dan PostNL, DHL bijvoorbeeld.
Mijn ervaring met DHL is dat de poststukken dan vaak een dag of 2 a 3 onderweg zijn (daar staat dan wel tegenover dat ze 2 Euro goedkoper zijn dan PostNL).

Kortom: even aan de verkoper vragen wanneer hij het gepost heeft, voor- of na de buslichting en in geval van een pakketje waar hij het gepost heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het ligt eraan of je een brief of een pakket hebt . maar als je een brief verwacht krijg je die normaal binnen 2 dagen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dinsdag gepost (brief): woensdag/donderdag bezorgd.
vorige week pakje bij postwinkel ingeleverd, 6,75 betaald,
op mijn vraag : wanneer wordt dit bezorgd, kreeg ik antwoord: morgen!
de volgende middag werd het inderdaad bezorgd (deze keer).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding