Tegemoetkoming voor de vavo te laat ingestuurd, wat gaat er nu gebeuren?

Ik heb me 17 juli ingeschreven voor de vavo. Ik ga 2-jarig havo doen. Ik ben 18. Ik wou dus een tegemoetkoming aanvragen, maar er waren een paar dingen onduidelijk, waardoor ik het formulier niet op tijd heb kunnen invullen en versturen. Ik heb hem vandaag op de post gedaan. Ik las ook veels te laat(had het wel eerder bekeken, maar nooit eerder gezien) dat je de tegemoetkoming uiterlijk 31 juli moest opgestuurd hebben, nou heb ik dat dus niet kunnen doen door dat ik niet alles begreep. Nou las ik net bij de tegemoetkoming voor de ouders, dat als je aanvraag na 31 is, je aanvraag wordt geweigerd. Geld dit ook voor de scholieren? Anders heb ik een heel groot probleem. Ik ben overigens nog thuiswonend. Ik kon ook nergens op de site van duo of andere sites een duidelijk antwoord vinden voor scholieren.

Toegevoegd na 7 minuten:
lees net bij de tegemoetkoming voor de ouders, dat het ipv uiterlijk 31 juli 2012 31 juli 2013 moet zijn. maar goed, dan wil ik nog steeds weten: heeft het gevolgen voor mij, dat ik mijn aanvraag na 31 juli heb opgestuurd? zo ja, welke gevolgen?

Toegevoegd na 20 minuten:
ik heb ondertekend op het formulier dat ik alles op 30 juli heb ingevuld. alleen de dingen die ik niet wist heb ik later alsnog ingevuld toen ik het wel wist, maar dat heb ik er nergens bijgezet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het goed is heb je geen enkel probleem. Als je het te laat doet als scholier kan het zijn dat je tegemoetkoming een maand later ingaat. Maar dat is niet zo'n groot probleem neem ik aan.