Jammer, dat je pas sinds 2 maanden smeert. Je had meteen in januari moeten beginnen met vitamine E-creme en dan had je nu wel resultaat gezien.
De littekens worden nu nog wel wat minder na verloop van tijd, maar dat gaat even duren.
Ligt er aan wat voorn litteken.
Scarban is ook een optie.
Siliconen pleisters( op voorschrift arts) die zorgen dat de litteken nooier word.
Die bouw je op van 3 uur dragen
Per dag naar 20 uur pd.
Afspoelen en wassen
Met het middel dat erbij zit en je kunt het zo een paar weken dragen..
Ik heb ze in anker vorm. Ze werken voor mij super en voelt het niet met dragen. Wel op voorschrift arts anders niet te betalen. Mijne zijn 170euro voor 4-8 wkn dragen.. Dus reken maar uit. Ben nu met mijn 3de doosje bezig
Via je huisarts, via een zn formulier kun je het vergoed krijgen. Alleen weet niet hoe het zit met je eigen risico. Het is Een soort sticker die je op je huid plakt. Geen lijm OfZo plakt zelf. Denk dat het niet uitmaakt hoe oud je bent.. Google maar even op scarban dan zie je beter hoe het werkt
Lijkt me een vervelende pleister, plak ik hem morgenochtend om 7 uur op, moet ik de volgende dag 3 uur mijn pleister wisselen, ik zou daar dus geen zin in hebben. Geen min, maar ook geen plus... Vreemd trouwens dat je ouders niet mogen weten dat jij littekens hebt van eczeem, is er toch niet "perongeluk" een mesje in gevallen?
01 augustus 2012 20:44
Je kunt wel er wat mee spelen met die tijden..
Ik haal ze er elke dag af om 10 uur en 14 plak ik ze erop..