Wat te doen als ik koningin Beatrix een kerstkaartje wil sturen?

Stel: ik wil haar een kerstkaart sturen, naar welk adres moet dat dan? En zou ze hem werkelijk zelf krijgen? Sterker nog: zou ik er één terugkrijgen?

Ben het overigens niet van plan hoor, maar vroeg het me gewoon af.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wil het wel vertellen , maar je verstuurd hem toch niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou... mn zusje misschien wel, of mn buurvrouw, mn schoonmoeder... dus kom maar op ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verloren moeite dat soort goedbedoelde zaken.

Het beste antwoord

Misschien via deze site kun je dat doen
http://www.koninklijkhuis.nl/Wie_is_wie/H_M_de_Koningin

Succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Top! hier staat inderdaad het adres en hoe je het best een brief kunt schrijven. http://www.koninklijkhuis.nl/Algemene_navigatie/Contact Prima site met veel duidelijke uitleg over alles. +1

Andere antwoorden (5)

Als je Koningin Beatrix op de kaart zet Den Haag komt de kaart heus wel bij haar aan .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of ze hem zelf leest weet ik niet maar je krijgt zeker antwoord ?
Een kennis stuurt altijd een kaartje en krijgt zeker antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja van een of andere lakei...denk je echt dat bea dat kaartje onder ogen krijgt??
Laat ze ons maar een kaartje sturen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Adres?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie eerdere antwoorden
Wilt de u koningin Beatrix persoonlijk schrijven?
Het adres is:
Hare Majesteit de Koningin
Paleis Noordeinde (Postbus 30412)
2500 GK ‘s-Gravenhage

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik weet niet of ze hem zelf leest. Misschien eventueel na controle.

Toegevoegd na 5 minuten:
Vergeet trouwens niet een nette slotformule!

"Met gevoelens van eerbeid en hoogachting"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of ze hem zelf leest. Misschien eventueel na controle.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat moest dus een bewerking zijn...
Je kunt een e-card sturen, naar beaatje@hotmail.com....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt uiteraard een kaartje sturen, maar ze leest de kaartjes van de burgers toch niet, ik verwacht dat ze het nog eens niet persoonlijk krijgt. Mogelijk worden ze gelezen en direct weggegooid.