Wa moet je doen als je gesolliciteerd hebt en niet wordt gebeld?

Ik heb in mei gesolliciteerd voor een baantje in de AH, die man zei dat hij me zou bellen maar dat heeft hij nog steeds niet gedaan, Ik heb hem 2 weken geleden gebeld dat ik niet meer op vakantie ga. Hij zei dat hij dat met zijn collega's moest bespreken, maar dat hij me zou terug bellen.Ik heb tot nu toe helemaal noks meer van gehoord. Wat moet ik nu dus doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je had al veel eerder moeten bellen want als je weet dat je er niet kunt werken kun je elders nog gaan zoeken.

Nog een tip: als iemand mij beloofd terug te bellen vraag ik altijd wanneer ik dat kan verwachten. Dat zet ik in mijn agenda met het telefoonnummer en de naam van die persoon en een dag later bel ik zelf.

Dus: nu langsgaan of bellen en trap daar voortaan niet meer in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ben gister naar toe gegaan, toen zei hij dat ik niet ben aangenomen doordat ik een natuur en gezondheid profiel heb, waardoor ik volgens hem geen tijd heb om te werken in de toekomst.

Andere antwoorden (1)

Je kan er best naar toe gaan of hem nog een keer bellen. Daar is niks ergs aan en het laat ook initiatief en enthousiasme zien.
Gewoon vragen of je er nog mag werken dus.
S6!
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Initiatief nemen heet tegenwoordig pro actief zijn, ik heb nooit begrepen wat Becel met solliciteren te maken heeft ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL !