Ja onder het autorijden zou ik het afraden, maar ga eerst snel naar de huisarts, want je kunt nooit weten...

Maar anders kan het geen kwaad, het is in feite bewustzijnsvernauwing (lees concentratie) voor nodig om het te kunnen in de eerste plaats...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Zeker! Als je het doet terwijl je op de weg zit bv. Of als je zware machines bedient!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thuis op je luie stoel is dat niet gevaarlijk.
Maar ergens anders wel.! Je weet maar nooit, wat er zou gebeuren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt eraan waar?? lekker op je bank kan het heerlijk zijn ,of in je bed mmm .Maar in het verkeer niet hoor !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, als je het maar niet in de auto doet.
Leuke bezigheid..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Integendeel......
Mensen die niet de tijd nemen om te dagdromen, verwaarlozen het fantasie-volle, kreatieve, verwonderde, speelse kind in zichzelf, en dreigen volwassen te worden.

En dat is een toestand, die een mens zo láng mogelijk uit moet stellen, bij voorkeur zelfs nooit na moet streven, omdat het dan wel erg zakelijk, vreugdeloos en egaal van kleur wordt allemaal....

(vind ik....)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor het opschrijven, hoef ik het neit meer te doen! ;-) +1
soms wel als aan het werken bent of op straat of dergelijke maar soms ook niet terwijl je op je sofa ligt en je ogen dwalen af dan is het een aanrader ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. Als je het vaak doet, dan krijg je oogproblemen.
Je kan ook blind worden als je het echt heel vaak doet.

Toegevoegd na 51 seconden:
Ook is het gevaarlijk in het verkeer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is al eerder geweest. En ja dagdromen kan gevaarlijk zijn als je het doet op moment dat je aandacht is vereist zoals bij autorijden