Is het in Burundi Veilig op dit moment?
En als ik heen zou willen gaan waar kan ik dan heen gaan? Verder moeten er inentingen gebeuren? Wij willen naar de stad Burundi is het in de stad daar veilig?
Toegevoegd na 3 minuten:
Het gaat om trouwen
Je moet er niet met je geld op straat gaan staan tellen of met je iphone proberen te whatsappen. Maar er leven veel blanken ( ook expads) en die zeggen zelf ook hoe geweldig het is maar dat je wel op moet passen dat je snachts niet in een verkeerde wijk komt. ( of alleen snachts over straat gaat) Maar dat geldt voor meer landen in de wereld. Vermijd plekken waar opstanden zijn en drukke markten.Neem niet(s) te veel mee als je naar buiten gaat) geld, horloge, sieraden etc.. In het vliegtuig zul je mensen spreken die erheen gaan ( veel toeristen zelfs. En ondanks dat er een negatief reisadvies wordt aangekondigd moet je je niet al te bag laten maken. ( ik heb veel kindsoldaten gezien op televisie postbus 51 enzo maar de 10-15 keren dat ik in Uganda ben geweest geen 1... ) Ook in de binnenlanden tijdens tourtjes niet... dus... ;)
Reisadvies Burundi Niet-essentiële reizen naar bepaalde gebieden worden ontraden. Toelichting op de classificaties In dit reisadvies zijn de rubrieken 'Actualiteiten', 'Algemeen', 'Zware criminaliteit' en 'Onveilige gebieden' gewijzigd.
Laatst gewijzigd op 14 maart 2011
Nog steeds geldig op 11 juli 2012
Lees verder bij PB 51
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.