Bestaat er ook een discotheek/uitgaansgelegenheden, waar geen alcohol gedronken mag worden ?

In een discotheek is het vaak een zuip festijn, wat niet bij prettig voelt, vandaar deze vraag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Cryofiel
11 jaar geleden
Ga eens naar een disco in een islamitisch land.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind dit een generaliserende reactie. Turkije is ook een "islamitisch land" en daar wordt gewoon alcohol gedronken. Misschien moet je iets specifieker zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Flauwe reactie. Vind t een goede vraag.
Cryofiel
11 jaar geleden
Is dat dan overal in Turkije, of alleen in de grote steden en in de toeristengebieden? Als je in een niet zo heel grote stad komt, maar wel groot genoeg om een discotheek te hebben, en waar nauwelijks toeristen komen, dan vind je daar disco's waar je niet, of slechts met grote moeite, aan alcohol kunt komen. Dus misschien ligt het er gewoon aan wáár in Turkije je kijkt. Ook in Indonesië zijn disco's en andere uitgaansgelegenheden waar geen alcohol wordt geschonken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt anders alrtij nog op google kijken

Het beste antwoord

Teenage partys zijn vaak alcohol vrij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar kan ik die vinden in Nederland ?
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
hoe oud ben je zelf trouwens? als je al flink op leeftijd bent, zou het immers raar over kunnen komen, als je naar een teenage party gaat :)

Andere antwoorden (4)

Fris feesten zijn altijd alcohol vrij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fris feesten, maar die zijn 12-15 dan heb je ook nog smack en dat is voor 15-18 volgens mij ook alcohol veij dacht ik??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onlangs begon men in Amsterdam met bewuste feestjes, en die zijn nu naar Vlaanderen overgewaaid.
Een heel andere manier van uitgaan dus, heerlijk... Geen rookgeur in je kleren, en wat nog beter is: geen kater! Alles wat je meemaakt op de Mindfulness Party, heb je de ochtend erop nog steeds. Geen slingerbeweging meer van fun naar hoofdpijn, geen spijt meer van dat laatste drankje.

Je kunt je inschrijven en dan word je op de hoogte gehouden waar een Mindfulness party is.

*******************************************

De chocolate Club is een party met een flinke knipoog richting gezondheid… In de media is het als volgt beschreven: “Geen partydrugs maar een shotje rauwe cacao. Geen alcohol maar gezonde drankjes. Geen vette hap maar rauwkost. Een nieuwe manier van stappen is geboren! Gezond doen is hip en bewust leven is cool”. De Chocolate Club bestaat zo’n 7 jaar en is van een zeer klein groepje vrienden uitgegroeid tot een volwassen dance party waar mensen zonder kater volledig uit hun dak kunnen gaan!

Zaterdag 7 Juli
Adres: Club Lite
Jan van Galenstraat 24
1051 KM Amsterdam

http://chocolateclub.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zijn er, Blote voeten feest wordt het ook wel eens genoemd. en dan heb je ook biodanza feesten, maar die zijn nog meer gericht op het spirituele aspect en het contact maken