Hoe heette dat initiatief ook alweer? Je kon iets aanbieden en dan kon je in ruil ervoor ook iets krijgen (van gedichten tot een stoel b.w.v.s.)

Het was ook steeds op tv en voldens mij was het een initiatief van een merk als coca cola of iets bekends in ieder geval. Weet niet zeker. Je kon het allemaal ruilen op een website. Dus misschien zocht je een luisterend oor, dan kon je dat daar vinden en misschien boo je zelf een persoonlijk gedicht aan. Zo ging dat. Weet iemand nog hoe dit heette?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat is het niet, sorry. Het was echt een initiatief van een bekend merk en het was geen winkel maar alleen een website.
Handelen voor en met Noppes. Hier bied je zaken of diensten aan, en rekent af met zgn. Noppes.

Zie bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt. Toch is dit niet wat ik bedoelde..