Staan de korting coupons van de u pas op naam?

Ik ben mijn coupons kwijt en nieuwe aanvragen kost extra geld. Nu wil ik een coupon voor een bepaald evenement van iemand lenen, maar kan dat wel, of zijn die coupons naams verbonden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

"Lenen" betekent dat je die kortingscoupon gebruikt en 'm weer teruggeeft. Daar is hier geen sprake van, want een kortingscoupon kun je maar één keer gebruiken.

De site van U-pas geeft geen enkele duidelijkheid over de persoonsgebondenheid van de kortingscoupon. Je mag er rustig van uitgaan dat wat jij van plan bent is toegestaan. Het belangrijkste is hier, dat jij in het bezit bent van een U-pas, en daarmee ook recht hebt op die aanbieding. Het maakt niets uit of jij gebruik maakt van de aanbieding of de persoon van wie de coupon is.

Om zeker te zijn, dat je niet voor aap staat, als je die kortingscoupon inlevert, samen met het vertonen van je U-pas, moet je nog even goed kijken of er informatie op de coupon staat die gerelateerd is aan de persoonlijke gegevens van de persoon van wie je de coupon wilt "lenen". Als zijn U-pas nummer of naam of adres op die coupon staat, dan gaat het niet door, maar die kans lijkt mij klein.

Succes!