Ja, er is infrastructuur voor toeristen, zoals openbaar vervoer en autoverhuur bedrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De definitie van toeristische infrastructuur is:
"Toeristische infrastructuur
Specifiek toeristische infrastructuur de aanwezige voorzieningen die gericht zijn op het ontvangen van gasten, zoals zwembaden, kampeerterreinen, musea, strandboulevards, enz."

http://www.encyclo.nl/begrip/toeristische%20infrastructuur

Ja, er zijn voldoende kampeerterreinen, musea, natuurgebieden, hotels, openbaar vervoer, auto- en camper verhuurbedrijven.

Dus ja er is toeristische infrastructuur in Canada
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, Canada beschikt over zeer degelijke toeristische infrastructuur, al is er een merkbaar verschil tussen het noorden en de andere delen.
Via bijgevoegde links kan je daarover meer informatie bekomen.

Bij de toeristische infrastructuur behoort ook een degelijk wegennet. Over de staat van de wegen vind je meer info via 2e bijgevoegde link.

Veel leesplezier en ga het ter plaatse zelf maar eens onderzoeken ;-)