shoppen, weet ik ook eens hoe dat voelt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ongesteld zijn zodat ik met mijn vriendin kan meeleven zodat ik weet wat ze voelt. Dit omdat ik er echt totaal geen idee van heb hoe het voelt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Precies iedereen heeft het erover hoe erg het is maar niemand kan het duidelijk maken.
De vraag is niet moeilijk maar heeft me wel even bezig gehouden. Ik zou wel een weekje willen werken op een booreiland.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk kijken of ik computerspelletjes en voetbal en auto's dan wél kan waarderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
pffff dit is een hele moelijke vraag

jah dan zullen mensen mij eens van de vrouwlijke kant zien ;P

veel shoppen
veel zeuren/praten

en zo kan ik er nog wel wat opnoemen
het is natuurlijk niet bij elke vrouw het zelfde alleen iedere vrouw heeft wel wat

maar dan lijkt mij het shoppen gedeelte toch nog het leukst voor een week :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar een vrouwen cafe in Amsterdam om eens te kijken hoe dat nou is.

Een boeket reeks boekje kopen en kijken of ik het leuk zou vinden.

Naar een soap kijken en proberen dit een paar dagen te volgen.

Lastig dit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nog steeds naar mannen kijken, denk ik ...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zou wel willen weten hoe het voelt om zwanger te zijn maar ja dat red je niet in een week
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lesbisch worden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou de hele dag aan mijn eigen borsten zitten:)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
swaffelen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is best wel moeilijke vraag maar als het zo was zou ik me zelf besnijden want ik wil weten hoe het voelt wuahahhaha:p:p