Als je een week van het andere geslacht zou kunnen zijn, wat zou je dan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

shoppen, weet ik ook eens hoe dat voelt

Ongesteld zijn zodat ik met mijn vriendin kan meeleven zodat ik weet wat ze voelt. Dit omdat ik er echt totaal geen idee van heb hoe het voelt.

De vraag is niet moeilijk maar heeft me wel even bezig gehouden. Ik zou wel een weekje willen werken op een booreiland.

Ik denk kijken of ik computerspelletjes en voetbal en auto's dan wél kan waarderen.

pffff dit is een hele moelijke vraag jah dan zullen mensen mij eens van de vrouwlijke kant zien ;P veel shoppen veel zeuren/praten en zo kan ik er nog wel wat opnoemen het is natuurlijk niet bij elke vrouw het zelfde alleen iedere vrouw heeft wel wat maar dan lijkt mij het shoppen gedeelte toch nog het leukst voor een week :P

Naar een vrouwen cafe in Amsterdam om eens te kijken hoe dat nou is. Een boeket reeks boekje kopen en kijken of ik het leuk zou vinden. Naar een soap kijken en proberen dit een paar dagen te volgen. Lastig dit.

Nog steeds naar mannen kijken, denk ik ...

ik zou wel willen weten hoe het voelt om zwanger te zijn maar ja dat red je niet in een week

Lesbisch worden

Ik zou de hele dag aan mijn eigen borsten zitten:)

swaffelen!

Het is best wel moeilijke vraag maar als het zo was zou ik me zelf besnijden want ik wil weten hoe het voelt wuahahhaha:p:p