Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik word steeds gebeld door een bedrijf dat me aanspreek met een bandje,wat moet ik hier aan doen?

Ik word sinds enkele dagen op mijn prive nummer gebeld door ene primeline services. Als ik de telefoon opneem dan word er gevraagd ''spreek ik met mevr knupster,for nederlands toets 1 for english press 2''.
Ik ken helemaal geen primeline services,ze bellen ook anoniem,en op de gekste tijden.
Maar omdat ze anoniem bellen kan ik hier weinig aan doen. Maar ik word er helemaal gestoord van.
Wat kan ik hier aan doen?
Wat zullen ze met dot telefoontje bedoelen,dit riekt namelijk wel naar zwendel en oplichting.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je aanmelden bij het Bel me niet register.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak wordt een bandje gebruikt als je te laat bent met terugbetalen. Hoe hier af te komen? Het bandje in zijn geheel afluisteren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Primeline services is een organisatie die samen met bij haar aangesloten winkels de mogelijkheid biedt om uw aankoop op afbetaling te kopen (door middel van een "(naam bedrijf-card". Bedrijven die hier bij aangesloten zijn zijn bijvoorbeeld:
Kwik-Fit, scheer en foppen, Dixons, Halfords, Beter Bed, Keukenkampioen, Tinq, van der Valk, Electronic Partner (EP), Enra verzekeringen, Keukenconcurrent, en nog een heleboel (in totaal 13000 bedrijven)
Dus heb je ergens op afbetaling gekocht? Ga er maar vanuit dat zij het zijn.
Het nummer geheim en het bandje kan inderdaad voor verwarring zorgen en ik zou ook ophangen, absoluut.
Je kan altijd zelf even contact opnemen met Primeline: 0900-600 70 60 tussen 9 en 17 te bereiken.
Als je Primeline googled kom je op de site van hun terecht.
Oh LaSer services is ook van Primeline.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding