Wat is de beste tijd om reclame te maken voor computer reparatie?

Ik heb in eind januari reclame in de krant gemaakt maar dus haalde tot op heden niks uit, vorig jaar april heb ik folders later verspreiden maar dit haalde ook vrijwel niks uit, heeft er iemand naar de beste reclame periode ook nog tips voor welke soort reclame?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan het beste reclame maken aan het eind van een maand, als mensen hun salaris krijgen gestort. Je kan er ook voor kiezen om nét voor het ontvangen van kinderbijslag de reclame folders te verspreiden.

Door een felgekleurd papier te gebruiken valt je folder sneller op. Zet er een pakkende tekst of aanbieding op en dan is het voor de mensen misschien de moeite waard om het te lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Rond het begin van een schooljaar lijkt mij. Kinderen/pubers gaan zeuren dat hun laptop te langzaam is voor school, dan willen ze natuurlijk een nieuwe. Als u een advertentie plaats dat u laptops weer 'zo goed als nieuw' kan maken zal dit zeker klanten krijgen.

Toegevoegd na 36 seconden:
zal u zeker klanten krijgen*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hebben jullie zoiets als een buurt/stads of dorps krant; ik denk dat je daarin het beste vaak reclame kan maken zodat de mensen je naam gaan kennen en denken oja hij weer. Vaak zijn advertenties in die kranten ook niet zo duur als een regionale krant. Echt een tijd voor een computerreparatie is er denk ik niet, maar als de pc kapot gaat moeten de mensen je naam weten en weer aan jouw advertentie gaan denken.

Toegevoegd na 1 minuut:
tja en goede service verlenen, mond op mond reclame is altijd nog de beste reclame.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet zorgen dat ze je advertentie bewaren zodat ze je naam en telefoonnummer weten ALS ze eens computerproblemen hebben.

Bij een folder moet je er dus opzetten: Bewaar deze folder want als u computerproblemen heeft kunt u hiermee 5% korting krijgen!

Bij een advertentie zet je erop: Knip uit en bewaar want op vertoon van deze advertentie krijgt u 5% korting als uw computer u in de steek laat!