Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat wordt er bedoeld met FEMA-kampen?

Ik las op het internet over FEMA-kampen in de VS, waar Aliens opgesloten zouden kunnen worden. Ik geloof dit niet een twee drie, maar zou iemand mij kunnen uitleggen wat deze theorie inhoudt? Complottheorieën fascineren mij namelijk altijd wel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Het idee is dat ALS er een noodtoestand/ramp uitbreekt in ergens de Verenigde Staten dat de FEMA hulp en logististieke ondersteuning kan bieden.

De FEMA heeft in dat kader 800 kampen laten bouwen voor het geval dat er iets gebeurd als een watersnoods achtige ramp (zoals onlangs) of e.g. een terroristische aanslag.

Aliens opgesloten...... zucht... de wereld wordt echt krankzinnig.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik denk dat als je een van 7.500 medewerkers van FEMA vraagt of ze ook aliens opsluiten ... dat je een lange starende blik krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apart, als je gaat googlen vind je allemaal andere theorieen.
Ik dacht dat het was om verdachten van terrorisme ( als tussenstap voor degene voor de rechter gaat ) te behuizen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Internet brengt zegeningen maar ook veel google-ads- opportunities. Een vergelijkbaar voorbeeld is zoeken op YouTube op Nasa Alien Video: je vindt dan eerst 100.000 filmpjes nog waanzinniger dan de andere met honderd duizenden hits en het ENE filmpje van NASA waarin verklaard wordt (wetenschap) hoe het komt met een demo ... wordt dan 10 mensen bekeken omdat het niet spannend is........... Hoe dat komt is eigenlijk (mijn) grote vraag. Ben ik nog niet uit. Ivo Niehe vroeg aan James Randi (Randi Foundation) hoe hij zich voelde: hij heeft in zijn carriere tientallen zwendelaars vaak op heterdaad betrapt met oplichting (e.g. tv domino's) maar na al die jaren verdienen die gasten ondanks dat nog steeds miljoenen.... ?? Ik snap het ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je zeker gelijk in. de regering zegt dus idd dat het vluchtoorden zijn voor rampen. Al vind ik het wel raar dat al die 800 kmapen dicht bij elkaar staan en niet meeer verpsreid. Maar er is ook een nieuwe wet ingegaan in Amerika dat de regering nu iedere burger mag oppakken als ze ook maar denken dat de burger in kwestie banden met terrorisme, of terroristische plannen/ideeen heeft.
Veel mensen denken dat de FEMA kampen voor die burgers zijn opgezet. Voor oa verhoor en wachten op een oproep van de rechter ( zodat ze niet stiekem kunnen vluchten ) Het wordt allemaal zeer geloofwaardig gebracht.
En dan is er nog de vraag: wat zijn die zogenaamde FEMA-coffins? Mensen noemen het al doodskisten waar meerder lichamen in passen? ze staan in grote getale opgestapeld bij die kampen. Dat soort dingen zijn natuurlijk prachtig voor mensen met complottheorieeen. verhalen als een 3e wereldoorlog kan daarom ook al de ronde... Maargoed, ik vind niet dat het vreselijk goed geheim wordt gehouden, dus ik neem aan dat het niet iets engs is:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie : http://www.popularmechanics.com/technology/military/news/4312850
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(de link is dus de verklaring van de boomstructuur aan wilde verhalen die dan rondgaan). Maar ... je krijgt mensen toch niet overtuigd. Ik schat dat 66% van de mensen liever een YouTube filmpje met een opname van een noord koreans kamp (betiteld als "opname van geheim kamp van FEMA") (vooral het woord geheim) geloven dan "de verklaring". Geen idee hoe dat komt. (die 66% omdat 63% van de stemmers hier: http://www.hpdetijd.nl/2010-10-28/sbs-6-misbruikt-kinderen blijkbaar gelooft dat er paranormale kinderen bestaan) Nederland is niets beter dan America.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super dankje! En zo komen de complottheorieen de wereld in:)
Ik heb er ook wat over gehoord, het zou zijn om mensen naartoe te brengen die ook maar enigzins verdacht worden van terrorisme. In de link staat een heel duidelijk verhaal.
Al vind ik 800 kampen voor ( per kamp ) 100.000 mensen wel wat overdreven, maargoed.

Toegevoegd na 36 minuten:
Bovenstaande is ook een theorie, wil niet zeggen dat dat de waarheid is. Er zijn heel veel theorieeen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing