Waar tankt de politie?

Ik heb eigenlijk nog nooit een politieauto zien tanken bij een benzinestation. Dus vroeg ik me af waar zij hun benzine vandaan halen. Tanken ze net als de 'gewone man' bij de Tango en de Shell of werkt dat toch anders?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

De politie tank, net als de GGD, de brandweer en alle andere overheids instanties net als jij en ik gewoon bij een tankstation.

Wat je wel ziet is dat ze hier altijd een vast tankstation voor hebben omdat ze hier een pas van hebben en omdat er tevens afspraken mee gemaakt zijn. In feite rijden ze weg zonder te betalen. (De rekening komt achteraf wel op het bureau terecht en die liegt er niet om).

Zo tankten wij met het garagebedrijf ook altijd bij een tankstation al onze huurauto's en de verkochte auto's af. Allemaal doormiddel van een tankpas. Als dankjewel kregen we korting op de literprijs. (Mag ook wel als je wekelijks elke dag 10 huurauto's aftankt en daarnaast nog eens per jaar een kleine 550 nieuwe auto's vol gooit).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ze tanken gewoon bij een tankstation voor zover ik weet.
Waarschijnlijk hebben ze een tankpas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie ze hier regelmatig het tankje vullen bij de Shell, dus het zijn net normale mensen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen mijn zoon bij een tankstation werkte had hij dagen dat wel 10 politie-auto's kwamen tanken. Met een speciale pas, dat wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon bij de benzinepomp omdat er geen andere optie is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij hun eigen tankstation op de basis, daar waar taxichauffeurs ook tanken...