Hoe heet de plasticverwerkingsfabriek in Koblenz?

Voor een werkstuk voor school hebben wij het gegeven nodig over hoe de plasticverwerkingsfabriek in Koblenz, Duitsland heet. Of in ieder geval het adres van dat bedrijf.
Alvast bedankt.

Toegevoegd na 5 uur:
Ik bedoel echt een FABRIEK, die plastic versnippert en weer omzet in plastic korrels voor hergebruik...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kunststoffs-Center der Handwerkskammer Koblenz. Ik heb gegoogled en trof dit bedrijf aan dat inderdaad kunststof (plastic) verwerkt. Succes met je werkstuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel echt een recyclagefabriek, niet een handwerkbedrijf.. Maar toch bedankt voor de moeite