Wat houd "New World Order" nou precies in en wat heeft het te maken met Illuminatie?

Ik kan er best veel over vinden op internet, maar de meeste teksten zijn toch wel lastig te begrijpen.

Wat houd "New World Order" nou precies in en wat heeft het te maken met Illuminatie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (4)

De illuminati is een groepje "elite-personen" die de wereld proberen te overheersen. Dit doen ze door middel van indoctrinatie bijvoorbeeld. Ze proberen de mensen te 'hypnotiseren' zodat ze alles kunnen doen wat ze willen. Ze proberen de mensen expres dom te houden zodat ze hun gang kunnen gaan zonder vragen. De doel van de illuminati is het creëren van een New World Order.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vergeet te vermelden dat je, om jezelf te beschermen, een hoofddeksel van aluminium moet dragen, omdat ze anders je gedachten kunnen lezen. Wel doen hoor! Een bruine papieren zak helpt trouwens ook al een beetje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha +
En een witte hoofddeksel met een 'stippel'? Helpt dat ook?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, die stippel concentreert en kanaliseert net alle verderfelijke invloeden van buitenaf. Waag het er maar niet op!
Op You Tube zijn veel filmpjes te vinden over de New World Order. Hierin wordt ook aantwoord gegeven op je vraag wat het te maken heeft met de Illuminati. Het is een complexe theorie, je zult zelf even moeten kijken.

http://www.youtube.com/watch?v=qX_qOaZmCFM
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit stuk tekst komt van de site
http://www.wanttoknow.nl/overige/de-val-van-de-illuminati/

"De Illuminati blijkt een uiterst duister en sinister geheime genootschap met weinig goeds in de zin. De Illuminati worden regelmatig aangeduid met “Schaduwregering” of “Moriah Conquering Wind” zoals ze zichzelf verkiezen te noemen.

Zij bestaan uit de invloedrijkste, de machtigste en vermogendste mensen in hoge posities in de maatschappij, in de politiek, het bankwezen, de media en de zakenwereld. Hun fortuinen worden niet in miljarden geteld, maar in biljarden!

Het zijn feitelijk deze onzichtbare mensen “achter de schermen” die werkelijk aan de touwtjes trekken. Ze willen daarmee boven de wet gaan staan. Met hun vermogens van vele biljoenen, zo niet triljoenen.., bepalen zij eigenlijk het nationale en internationale beleid van heel veel landen over de hele wereld door hun machtspositie"

Bilderbergconferentie:
Jaarlijks wordt de Bilderbergconferentie gehouden.
De eerste conferentie werd tussen 29 & 31 mei in 1954 gehouden in het Bilderberg Hotel te Oosterbeek, nabij Arnhem. Gezien de samenstelling van de Bilderberg-groep heeft het er alle schijn van, dat hetgeen op hun conferenties besproken wordt van wezenlijke invloed is op de politieke wereldgebeurtenissen.
(bron: http://www.argusoog.org/nabeschouwing-bilderbergconferentie-2010/)

Zie ook:
http://www.geschiedenis24.nl/andere-tijden/afleveringen/2003-2004/Bilderberg-conferentie-1954.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De New World Order is een verzinsel van de menselijke geest, die er extreem goed in is om verbanden te zien waar ze niet zijn, zeker in groepsverband. De Illuminati zijn een fictief gezelschap van zogenaamde wereldheersers die zogenaamd achter de schermen aan alle touwtjes trekken om zodanig de New World Order tot stand te brengen. Waar komen ze vandaan? Alles heeft al de revue gepasseerd: van klassieke cultussen tot aan buitenaardse injecties in de mensheid.

Tegenvraag: als ze echt zo veel macht hebben, waarom hebben ze dat dan niet al lang gedaan?

De nieuwe wereldorde en de Illuminati behoren tot de samenzweringstheorieen (conspiracy theories) die door de loop van de geschiedenis door de overspannen menselijke verbeelding zijn bedacht om maar geen eigen verantwoordelijkheid te hoeven nemen voor de puinhopen die mensen om zich heen zien. Alle informatie over de Illuminati is desinformatie. Dit antwoord is ook desinformatie, want de Illuminatie hebben er natuurlijk baat bij om zo veel mogelijk verwarring in stand te houden over hun eigenlijke doelen.

Slotboodschap: gebruik je eigen hersenen.