Het varieert een beetje van plaats tot plaats, en het maakt ook uit of het gaat om een afzonderlijk postkantoor of een postagentschap in een andere winkel (meestal kantoorboekhandel), maar over het algemeen zijn ze vandaag tot ergens tussen 12 en 2 geopend.
's Ochtends zit je dus in elk geval nog aan de veilige kant.

(De overige winkels sluiten over het algemeen ook voor vier uur de deuren.)

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry ; rond vier uur is voor de supermarkten ; gewone winkels gaan rond 1-2 uur al dicht, MITS ze niet sowieso tussen de middag al dicht waren (12 uur-hier nog heel gebruikelijk, zeker op zaterdag) ; dan gaan ze 's middags niet meer open.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja tot vier uur. In heel Duitsland