Hoe vaak komt het bij de Jumbo supermarkten voor dat er een 4-de wachtende in de rij is en zij dus de boodschappen moeten "weggeven"?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Het is de 5de in de rij, 1 word geholpen, en dan moeten er dus nog 4 staan wachten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, 4 wachtenden voor u! ;)

Het beste antwoord

Een enkele keer. Dan moeten erbij alle kassa's al drie in een rij staan. Ik mocht een keer de 4 de zijn en kreeg de boodschappen ook direct gratis mee.
ronron1212
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nooit. Er zijn altijd bepaalde voorwaarden.

Als alle kassa's open zijn bijvoorbeeld, dan geldt het al niet.

Je mag niet met 4 bekende in een rij gaan staan.

En als er 3 kassa's open zijn, dan moeten bij elke kassa minimaal 3 personen staan. En zodra dat gebeurd dan gaat er snel een andere kassa open.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit meegemaakt in al die tyd dat ik er al werk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit joh,
Ze zijn niet gek.
12 jaar geleden
Zou ook wel erg gemakkelijk cashen zijn. Toch? Tenzij je het heel goed (met veel mensen) organiseert misschien. Maar ja, die moeite allemaal voor een paar boodschappen?