Welke service is onbekend, maar wel erg aan te bevelen?

Of doe eens gek: een zelfverzonnen service!

Weet jij het antwoord?

/2500

groenteboer die voor je deur komt, in India en omstreken is dat heel normaal. In NL is dat niet algeheel onbekend, maar toch zie je zeer weinig Parlevinkers.

De toeringcar-baas-bus de baas haalt en brengt je met een grote bus. Er zullen wel weer andere problemen komen maar het file probleem zal minder worden.

De shag of sigaretten dienst op zondag je weet die druilerig avonden je shag is op en geen zin om te halen en toch te roken. misschien ene leuke combinatie voor pizzabezorgers ??

Je kunt tegenwoordig als vrouw een erotische massage bestellen..dat is pas service!!!

Bronnen:
http://www.erotischmasseur.com/

Een mobiele servicedienst die aan huis storingen oplost van de p.c., printers e.d. En dan tevens ook wat goede adviesen geven voor div. programma's. Zover ik weet bestaat het nog niet, maar er zal heel veel belangstelling voor zijn!!!

Iemand die de afwas voor je komt doen!

De muizenissenopruimdienst voor mensen die tobben om niks.

Self-service...

een ik-leef-een-dag-van-jouw-leven-service één dag vrij van jezelf service

De broodsmeerservice of de strijkservice. Ideaal om je vervelendste klusjes door een ander op te laten knappen. :-)

Een mobiele dienst die muizen, spinnen en andere beesten waar vrouwen gewoonlijk bang voor zijn in je huis komt vangen. Gewoon betalen per beest. Met een tarievenlijst: Muis €... , spin €...

ik wil een mc donalds bezorg service. pff moet nu elke keer naar de snelweg rijden.. vermoeiend hoor. of nog onzinniger. de omdat u zwanger bent kattenbak leegschep service hahaha

Ik zie wel brood in de Cleandesk PC-service. Al die foto's, al die documenten, excelfiles, wavjes, mp3tjes en mpegjes. Het worden er na al die jaren zoveel. Als iemand nou eens 1x per jaar een dagje (of 2) langs komt om alle foto's op CD te branden en te noteren wat er allemaal op staat. Dit ook met alle gedownloade muziek, zelfgemaakte of gedownloade filmpjes. Verder alle geschreven brieven uit Word registreren, back-uppen op CD en weer noteren. enz. Het is zoveel werk, je doet het op een gegeven moment niet meer, ja, je koopt een extra harddisk en zet het allemaal daar op, maar echt logisch opbergen en veilig stellen, zodat je het makkelijk kunt terug vinden, dat deed ik in 2003, 2004 en 2005 nog wel, maar tegenwoordig brand ik het snel op CD zonder een goede achterliggende documentatie waardoor terugvinden wat moeilijker is geworden. Dus... die grote schoonmaakservice voor PC's lijkt me wel wat.

De autowassenaanhuisservice lijkt me wel wat! (en een mooie voor de scrabble)

De "wij bedenken wat u gaat eten vanavond" service. Er word elke avond bedacht wat er op tafel komt. De boodschappen en het koken mag u gewoon zelf doen. Daarna kunt u altijd nog de hierboven genoemde afwasservice inschakelen.

De Opruim- en wegbergservice. Als je weer eens een poosje (paar maandjes ofzo) niet echt tijd (of zin) hebt gehad om op te ruimen en je krijgt vrij onverwacht visite, dan moest je gewoon een nummer kunnen bellen voor iemand die je even een dag helpt met je huis 'visiteklaar' te maken zonder helemaal in de stress te schieten. Inclusief tijdelijke opslag van spullen die je zo snel niet kwijt kan, achterstallige was enzo. Tegenwoordig heb ik het niet meer nodig, maar vroeger zou ik er regelmatig een moord voor gedaan hebben...

De 'help-met- instellen-van-moeilijke-technische-apparaten-service.' Voor het instellen van je tv, hd-recorders, tom-tom, mobiele telefoons, pc en andere ingewikkelde apparaten. Gat in de markt volgens mij.

Het zonnetje aan huis, zie link.

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=Y1In3sOPxuo

Enkeltje mars?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100