Kun je een vleespakket naar de voedselbank doen, en hoe kan ik erachter komen waar er hier een in de buurt zit?

Hebben wij gekregen als kerstpakket en is overbodig. Kunnen zij dit verdelen en evt in de vriezer doen oid?

En hoe kan ik er achter komen waar hier een in de buurt zit waar ik het aan kan bieden? Op de site van voedselbank zelf kan ik het niet vinden (of ik kijk niet goed).

Het is wel allemaal vers, dus haast is geboden, anders moeten we het eerst zelf in de vriezer doen, maar dan is het haast niet meer te verdelen.

Toegevoegd na 40 seconden:
Vandaag net ontvangen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het beste kan je even bellen met de voedselbank:
06-51627035 Dan weet je het meteen.