Waarom zie je bij de overlijdensadvertenties in de krant nooit advertenties van Turkse of Marrokaanse mensen staan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Er staan ook een heleboel Nederlanders niet in de krant die overleden zijn.
Puur omdat het vrij duur is en de meeste overlijden verzekeringen keren advertentie kosten niet uit.

Marokanen & Turkse mensen eren hun doden op een andere manier dan wij doen.
aangezien de meeste moslims vaak in een moskee komen en daar vaak dit soort dingen uitwisselen hebben zij de krant niet nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Kennelijk maken zij geen gebruik van dit medium om hun overledenen bekend te maken...

Ze doen dat dus anders...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat dit iets typisch Nederlands is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kijk je in de verkeerde krant. Heb je ook Turkse en Marokkaanse kranten gecontroleerd?
Ik denk dat daar de reden te vinden is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze nog niet helemaal ingeburgerd zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het idee,dat dat niet in hun traditie past. Misschien advertern ze wel in turks of marrokaanstalige kranten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze komen wel voor hoor in de weekkrand bv