Ik moet mijn spreekbeurt over een maatschappelijk onderwerp houden maar ik weet er helemaal geen! Kan iemand er een paar opnoemen zodat ik kan kiezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (4)

Ik las in één van je eerdere vragen dat je 14 jaar bent en van dieren houdt. Is het misschien een idee om je spreekbeurt te houden over het nieuwe meldnummer 144 voor dieren in nood? Hierin zou je kunnen toelichten waarom dit nummer is ingesteld en wat er gebeurt als je belt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of als je van politiek houdt, een spreekbeurt over de Partij voor de Dieren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwerfjongeren of tienermoeders zijn ook altijd interessante onderwerpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gebrek aan maatschappelijke betrokkenheid bij de jeugd van tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweld in de samenleving
(Overmatig) alcoholgebruik onder jongeren