Van mijn werk heb ik aantal v&d bonnen gekregen. Weet iemand of je ook bij de v&d een tijdschriften bon kan kopen?

V&D bon inwisselen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

ja maar dat wordt dan gewoon een Boekenbon waarmee je in boekhandels tijdschriften kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een tijdschriftenbon kun je abonnementen kopen, dat is dus iets anders. Bovendien mag je met boekenbonnen niet altijd tijdschriften kopen.
Nee, je kunt een V&D bon nooit inwisselen voor geld of een andere bon.

Zo staat het ook letterlijk op de site:
"Een cadeaukaart kun je niet inwisselen voor geld of een ander soort cadeaubon."

Lees zelf de spelregels nog even na hier:
http://www.vd.nl/contents/VenD_Cadeaukaart?TRANSID=747795796&m4n_aid=16505&utm_source=M4N&utm_medium=Affiliate_Marketing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat kan niet, maar met een slim trucje kan je wel je bonnen in geld omzetten, zodat je ze overal kan besteden. Zoek iets uit voor het bedrag van je bonnen en betaal met je waardebonnen van V&D. Ga ergens gezellig even koffie drinken en daarna breng je de artikelen met een smoesje weer terug bij de klantenservice. Je zult dan contact geld terugkrijgen. Je kunt natuurlijk ook, als dat is wat je bedoelt, tijdschriften kopen met je bonnen en dan is de hele ruilactie niet eens nodig. Succes en veel plezier met je bonnen. :-)