een vriendin van mij gaat naar stockholm( half jaar) nu blijkt ineens dat er geen kamers meer zijn... iemand tips? ze gaat in januari weg!

ze gaat daar studeren samen met een andere vriendin

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

- Proberen online nog 1 te zoeken/regelen. - Ik heb ook in het buitenland gestudeerd. Daar heb ik de eerste paar dagen in een hotel geslapen, vervolgens dan pas zoeken voor kamers. Het is eigenlijk wel beter als je daar pas zoekt, en geen kamer regel wat helemaal niet goed is. Succes met zoeken.

De universiteit zal wel een "buro Buitenland" hebben, die moet je eens contacteren. Op de particuliere markt kan je naar de zweedse "marktplaats" gaan: http://www.blocket.se/stockholm/bostad?ca=11&w=1&cg=3000&st=a

Hej, Ik zit met hetzelfde probleem. Ben er een week geleden heen geweest om op de bonnefooi een kamer te zoeken. Was dus geen succes. Als er al een kamer is groter dan 20 m2 dan is die vaak heel duur en meestal zoeken ze meisjes. 'Blocket' heb ik eindeloos gehoord. Het is voor de Zweden ook de beste manier om iets (gratis) te vinden. Alle pagina's zijn in het Zweeds. Google translate helpt!!! Foto met profiel en uitleg is ook gebruikelijk. Mensen willen graag weten wie ze in huis nemen, aangezien vrijwel alle kamers bij iemand in huis zijn. Als het via via niet lukt dan is samen met meerdere mensen een duurder appartement huren is ook een optie. Mocht je iets vinden voor meerdere mensen laat me dan PLEASE iets weten. Het lijkt zo'n onmogelijke taak!! Dit is mijn site, als je wil weten wie ik ben en wat ik doe: www.sanne-jansen.com Succes!!!