ja, je staat dan nog in zijn contactpersonenlijst, totdat hij jou ook verwijderd.

de persoon kan niet zien, dat jij hem verwijderd hebt. hij ziet jou alleen nooit meer online verschijnen.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan via een vriend op zijn profiel komen zie mij niet meer in zijn contactpersonen staan dan heeft hij mij verwijderd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yeps. dan heeft ie jou verwijderd
je staat nog gewoon onder zijn contact personen. maar of hij je nog online kan zien en contact met je op kan nemen is afhankelijk of je hem ook hebt geblokkeerd.

alleen verwijderen = hij ziet nog gewoon jouw status
verwijderen + blokeren = hij ziet jouw niet meer online en kan ook geen contact meer met je opnemen (zoals blokeren werkt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Hij heeft jou niet verwijderd dus hij heeft jou nog onder zijn contactpersonen staan.