Bijzonder weinig. Veel verder dan de snorkel op dieselduikboten kom ik niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snuiver
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Nederland de cafetaria's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt het is tegenwoordig vrij moeilijk om een cafetaria te vinden waar geen chinezen in zitten en ze kunnen GEEN friet bakken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij wel hoor...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Amsterdam zijn het Turken. Die bakken uitstekende Vlaamse friet!
Zonder de Nederlanders had Hong Kong geen luchthaven in zee en Shanghai geen wereldhaven. Het naar je werk fietsen hebben ze ook van ons geleerd.
Amadea
12 jaar geleden
Het bekende porselein uit China, dat een nabootsing was van het Nederlandse porselein.