Waarom is in het centrum van Purmerend de stoep voorzien van een achterlijk groot afschot?

Ik zit in een rolstoel en je wordt constant of naar links of naar recht gedirigeerd terwijl je gewoon rechtdoor wilt. Is er niemand bij de gemeente die hierover nadenkt? Of willen ze rolstoelgebruikers uit de stad weren (net als vervuilende auto's)?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

...omdat wij, validen, te weinig rekening houden met jullie, minder validen. Hand in eigen boezem trouwens hoor, want ik sta nooit stil bij zoiets als afschot... :$

Daar is inderdad dan niet goed over nagedacht jammer want ja ook rolstoelgebruikers willen vatsoenlijk van a naar b

Omdat ambtenaren niet worden ingehuurd om na te denken, en de nieuwe generatie architecten zelfs vaak te dom lijkt om een beetje zinnig ontwerp op papier te krijgen. Ik kwam een jaar geleden een architect tegen, volgens velen "de slimste die er was". In z'n nieuwe huis, zelf ontworpen uiteraard, wilde hij een hangend toilet. Mooi man! Lastig alleen dat meneer gipsplaten tegen de achterwand van z'n toilet had gepland, en dat hangt zo lastig op, zeg maar. En da's dan volgens velen "de slimste" die er is? Ik zal z'n naam niet noemen...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100