Ik ben 30 en in het tweede jaar van de rechtenstudie. Heb ik straks nog kansen om als advocaat-stagiaire aan de slag te gaan?

m.b.t. mijn leeftijd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (4)

Ja. Dat is een baan die juist nu vaker nodig is. Leeftijd is niet belangrijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat dat wel lukt. Maar als stagiaire wordt er van je verwacht dat je lange dagen maakt, tegen een karige vergoeding. Op jouw leeftijd is dat, zeker als je je eigen huishouding hebt, vaak een probleem.
12 jaar geleden
Je leeftijd zal volgens mij beslist niet in je nadeel werken. Juist als je erg jong bent of er jong uitziet zijn er instanties die je niet aannemen omdat je dan mogelijk door de klanten niet serieus genomen wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bram Moszkowicz is ook op latere leeftijd in het vak gekomen dus