Waar kan je het best een snuffel stage lopen als je iets me recensies wil doen?

Ik moet voor school een snuffel stage lopen en ik zou eigenlijk het liefst voor de douglas stage lopen maar ik ben bang dat ik dan alleen maar vakken mag vullen en zo. Ik zou het liefst op een hoofdkantoor van douglas of elle ofzo meelopen met iemand en dan dat ik wat leer en een recensie mag schrijven,,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je weet volgens mij best goed wat je wilt, waarom stuur je geen sollicitatie brieven naar het hoofdkantoor met de vraag of je daar eventueel stage kan lopen.
Als je namelijk direct naar een winkel gaat vragen of ze stageplekken hebben laten ze je meestal gewoon in de winkel stage lopen en uit ervaring weet ik dat het vaak inderdaad bij vakken vullen blijft omdat je in winkels als Douglas toch veel kennis van de producten moet hebben om deze te verkopen.
Succes!