Waarom hoor je de laatste tijd niks meer over Al Qaida?

Nadat Osama Bin Laden is gedood, hoor je niks meer over Al Qaida / gebeurt er niks meer, maar doordat Osama dood is, is toch niet heel Al Qaida weg? Waarom gebeurt er dan niks meer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het feit dat jij er niks meer over hoort wil niet zeggen dat er niks meer gebeurt. Je kan op google een hoop recent nieuws vinden. Bv het onderstaande:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er gebeurd nog genoeg alleen wordt komt dit niet altijd in het nieuws. Overal ter wereld gebeuren er dingen, je kunt niet alles in het nieuws laten komen. Libië met Kadafi is momenteel 'hot', maar over een aantal weken zul je er niks meer over horen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kadafi is toch koud?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha-ha...! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha-ha...! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch nog gelachen :) heel ad rem !