Op de OK en ziekenhuizen hebben de chirurgen om hun handen droog te maken een grote witte rol met papier. Weet iemand waar deze te bestellen zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ik weet niet waarom dat papier zo belachelijk duur is, ik neem aan omdat het steriel is. Maar dit gebruiken ze in elk geval:
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, deze zocht ik!
En het is inderdaad belachelijk duur.

Andere antwoorden (4)

Bij de Makro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze tegenwoordig ook in de supermarkt kopen, heb ze gezien bij Albert Heijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Easypull heet het geloof ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://webwinkel.ah.nl/process?action=albert_noscript.modules.build&search_parameter=navul
Bij Sterko Nederland kun je een dispenser kopen, kosten ongeveer 26 euro (weet niet of dit met of zonder BTW is). Dit is echter niet voor particulieren... Zie blz. 6.
Misschien kun je als particulier wel bij Groveko terecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of de vraag nog openstaat maar hier kan je het ook bestellen!

https://www.hygienesupply.nl/hygiene-papier.html