Wat bepaald de volgorde waarin facebook vrienden worden weergegeven?

Op mijn facebook profiel zie je aan de linkerkant van de pagina 'friends'. mijn vraag is op basis van wat wordt dit gesorteerd?

ik weet bijvoorbeeld dat bij hyves de volgorde van laatst aangemeld bepaald wie bovenaan staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.5K

Antwoorden (3)

ik heb niet veel ervaring met facebook, maar het lijkt me dat het soortgelijk zal zijn, dus wie het laatst is ingelogd komt bovenaan
klinkt ook wel logisch trouwens, het ondersteunt op die manier de chatfunctie en het reageren op elkaar berichten en foto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik mijn vriendenlijst bekijk, dan staan ze op alfabetische volgorde.
12 jaar geleden
Als je op je vriendenlijst klikt zie je ze op alfabetische volgorde staan, maar linksonder bij je profiel veranderen ze steeds als je opnieuw je profiel bekijkt, dus het is niet vast.