Is 8 TB aan materiaal te vergelijken met miljoenen ordners van a4'tjes?

Ze hebben het op tv met die zedenzaak over 8 terabyte aan materiaal. Ze vergelijken dat met miljoenen ordners.

Maar je kan een filmpje van een aantal MB groot toch niet vergelijken met een MS Word document voor een a4'tje?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

8 Terabyte = 8000 Gigabytes. Dat zou ongeveer 2 miljard A4-tjes zijn, waarvoor 400.000 bomen nodig zijn.
Pieter2011